Vad handlar bloggen om?

Stuck..

Kategori: Allmän dynga

Jag har nästan brutit mitt löfte om att denna blogg inte skulle handla om mode, menmen jag bryr mig inte om någon kändis burit dessa kläder, eller någon på en catwalk med foliehatt som har ansträngt sig flera år för att bli ett anorexiafall? Vafan spelar det för roll?... Skämt åsido....

Kanske någon har användning av mina val, jag hoppas det..

Har känt mig lite smått beroende av att handla kläder på sistone...(Påtal om beroende)
Med målet att ha en genomgående herrstil / mer mogen look men med stilen i behåll till hösten, har jag blivit så fokuserad att sommarens kläder nästan bortprioriteras.
Har investerat i förra årets vinterartiklar som reas ut..
Totalt har jag sparat 2250kr ungefär på att vara ute i tid / köpa förra årets kläder.

Vinterskor för 312 rixdaler, helt ok!
Tror dessa kan se lite herraktiga ut med byxorna över, och med jeans kan man låta flärpen vara synlig och få en helt annan stil.


Halsduk som passar bra ihop med jackan jag köpte tidigare (nästan lika mörk som den på bilden under).


Var även på dressman och köpte 2par lite finare brallor (grått/svart) som passar bra ihop med rocklooken.
Med det tyget som dessa byxor är gjorda av var det ett måste att skicka dessa till skräddaren för exakt längd
( handlade om hela 10cm) .. och det kostar 75kr per par om man är medlem, helt klart värt.


Nästa månad blir det en hösthatt ( köpt tidigare Fedora polyester och Fedora wool blend stitched)..
Två tröjor...
Några bälten...
Eventuellt några skjortor på det, som inte ser alltför uppklädda ut.

Herringbone fedora


Your turn stickad


Pier one sweatshirt

Adidas bälte / Low life bälte







Glöm inte ändra till HD
Jag vet, färgen i texten är så långt ifrån trance man kan komma :)










Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan