Vad handlar bloggen om?

Derealisation

Kategori: Allmän dynga

Hade du kunnat lugna ner dig själv om dina händer, armar, ben och ansikte domnar bort ?
Lägg till hjärtklappning, dubbelslag och ojämna slag ; okontrollerad andning som leder till syresbrist och svimningskänslor ; dålig balans, blodtrycksfall av ingenting och yrsel ; att spy av bara stress.
Att vara helt övertygad att man är påväg att dö... gör vilken "man" som helst, till ett barn igen.

Att ha det i 6h, gör en utmattad.
Sedan kan man få något som heter derealisation, d.v.s. att det du ser och känner är verklighet vanligtvist, känns inspelat och overkligt - vilket stressar dig och gör dig oförmögen att gå ut(iaf mig).

Det har varit många stressfaktorer i mitt liv på sistone, rena berg och dal banan.
Nu är det vilobänken som gäller, orkar inte vara med i matchen längre.
Visst ska jag försöka leva normalt, men jag kommer undvika onödig stress nu ett bra tag framöver.

Undrar vad vården kommer erbjuda, Lergigan, Atarax? ...Då blir jag riktigt less! Och jag är osäker om jag kommer spåra ur eller inte, ifall jag får det svaret med de två alternativen ovan, utan att de försöker lära mig hur man hanterar detta på bästa sätt, då kommer jag känna mig som en mitt i ledet på fabriken som snabbt ska knuffas vidare...
Anti-histaminer, vilket skämt.....








Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan