Vad handlar bloggen om?

PouchKan

Kategori: Allmän dynga

Gick in på dx idag och försökte spåra min senaste order som tagit nu en månad, det är inte ovanligt att det kan ta upp till 6v, oftast 5v, sällan 3v / 7v.
Gick bara spåra ett av två kollin, chinapost, säger allt tror jag.....
Man vet så precist som hela 15dagar ungefär, när paketet borde landa på utlämningsstället.

Medans jag ändå var där så tänkte jag leta upp en ny korthållare då den jag har är sjukt sliten efter ett antal kapsyler som poppats.
Rekordet ligger på 11meter i lite medvind btw.

Hittade en helt ok, kanske inte för att poppa korkar men .. billig, stilren och fungerar.

Länk.. 31kr.



Sedan råkade jag se, mitt i sökningen "leather card", ett snyggt bälte ....??
Kändes sjukt otippat för mig att hitta både snygga och bra bälten på DX.

Så jag gick igenom hela deras sortiment och bestämde mig för ett bälte som inte var alltför schtekigt och är på gränsen att inte passa med herrbyxor(de som passar herrmodet ser overkill ut / ber om att bli nerslagen ungefär i.m.o.)

Pouchkan ungefär 104 rixdaler











Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan