Vad handlar bloggen om?

Halebop

Kategori: Allmän dynga

Idag satt jag och velade mellan att skaffa både ny telefon och abonnemang ...
Valde ett som heter Mellanmycket Rubbet, vilket är 600 samtal, 6000sms och 3gb surf för 269/månad..
Istället för Liten Rubbet där man bara får 100 samtal, 1000sms, och 1gb surf för 169/månad
Varför Mellanmycket? Om det inte säger sig själv så .. det är sommar, precis som partiklar så blir människor mer rörliga och mer energi förbrukas .. alltså, mer samtal, mer mobil surf.
Men den ynka hundringen är värd även på vintern, bara som en försäkran att slippa ytterligare kostnader/överraskning.

Det som avgjorde allt var att jag i framtiden trots att jag valde detta abonnemang, kunde binda mig en ny period på 2år när som helst, och välja en ny telefon inbakat i abonnemangsavgiften/150kr+per månad.
Känns bra att veta, om mobilen skulle gå sönder av någon anledning (s3)
Om jag byter så blir det förmodligen Nexus 5, om volymen i luren är lika bra som i s3?

Som alltid, för mig iallafall, bra & trevlig support i chatten från Halebop.se ....
Detaljer, ja .. vad vore konst utan det, eller vad vore musik om man inte mastrar den/stämmer instrumenten i? Medioker skit?
Detaljer är avgörande för mig, mer än för majoriteten som tänker mer övergripligt / på helheten och är nöjd bara saken blir gjord.








Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan