Vad handlar bloggen om?

Hattar

Kategori: Allmän dynga

Första gången jag är orolig för tullen ska lägga på avgifter var alldeles nyss när jag beställde två hattar från e4hats.com.
Det kan bli momspåslag 25%, ingen tullavgift ( var under 1300kr beställningen ), deklarationsavgift 100kr .. och något annat.
Men hur som helst, det blir faktiskt billigare att beställa från denna sida även om det värsta tänkbara händer, än det är att beställa från någon sida här i sverige. Det är skamligt vilka jävla överpriser det tas, lurendrejeri av rang! Vissa har "lägsta pris garanti" bara för att locka.. priserna är ibland 10 ggr högre än de normalt borde vara O.o !!!!..............


Hattarna jag beställde var..



Hoppas allt går väl nu :)


KOMMENTARER:

  • Underneath The Stars säger:
    2014-03-25 | 10:03:04
    Bloggadress: http://underneaththestars.se

    Hattfnatt! Lycka till! :)

    Svar: jajjeman :) tror det kan bli sccnygt !
    Han lixom





Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan