Vad handlar bloggen om?

Aj

Kategori: Allmän dynga

Idag föll jag ganska illa på vänster axel, i cirka 25km/h (det gick inte springa så fort...) på longboarden.
Direkt efter smällen kände jag att en smärta jag aldrig känt tidigare, något var helt enkelt fel. Jag reste mig och axeln hänger, värker utav helvete, molande tung smärta, kändes aningen uppsvullet redan någon minut efter.

Svär för mig själv och försöker vifta upp polarn för att jag inte orkar gå ner, han hade telefonerna i ryggsäcken.
Ringde 112 och bad en ambulans komma och kolla för säkerhets skull .. på vägen in får jag IV morfin, men säger nej efter halva dosen eftersom jag mår dåligt av morfin.
Väl på akuten ... orkar inte förklara allt .. slutade med att en läkare sa att ligamentena var skadade på något sätt, de kunde inte se hur de var skadade förutom att följa bendelarna. Så .... hemskickad med alvedon, ovanligt ? Nä.
Läkarens egna ord "ja såna här skador brukar göra riktigt ont dagarna efter, jag har haft likadant". Trots det, inget riktigt smärtstillande? Jag hatar dessa fega jävlar, tack för att ni gör ert jobb och finns där men ni borde skriva ut för några dagar för helvete :( !

Hade tänkt börja träna, det är ba glömma.. Blir sjukgymnastik och inga problem som bäst, som värst blir det väl problem för resten av livet.
Tror jag att dessa drabbades/sträcktes ut och delvis slets av eller värst av allt kanske är av helt.









Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan