Vad handlar bloggen om?

Varför inte

Kategori: Allmän dynga

Idag ska jag försöka göra hyfsade hamburgare .. blev sugen att prova efter att ha gjort några enkla med cheddarost svartpeppar tomat och isbergssallad.
Som vanligt finns det nötter som anser sig vara speciella med speciella smaklökar, det märks ganska snabbt att det spårat för längesen i recepten .. varför jag säger det är för att det verkar alltför vanligt att folk överdriver, då enkelt oftast är det överlägset bästa. Ta sibylla vs macdonalds eller max, ta sibylla vs burger king..
Med det sagt, det är basen som avgör allt, tillagningen, mängderna.. som med musik, för många instrument slutar med att de krigar om samma frekvens och den som lyssnar känner bara kaos.

Postar senare en bild på dom och vad jag valde för ingredienser.. :)








Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan