Vad handlar bloggen om?

Oväntat

Kategori: Allmän dynga

Hattarna kom idag, jag var helt säker att det var batterier jag beställt eftersom usps tracking sa L.A..
Så det blev en glad överraskning där på posten :)
Så vitt jag förstår är jag lyckligt lottat, ingen tullavgift/moms eller post/deklarationsavgift? och en annan avgift jag glömt namnet på... paketet kom bara med hattarna.
Beställde från E4hats.com och det gick riktigt snabbt att få hem paketet.

Måttangivelserna de hade på hattarna stämmer exakt, på amazon/ebay skriver andra att de 59cm inte stämmer men det kan jag inte hålla med om då detta är samma hattar de gnäller om. De har förmodligen mätt deras huvud fel eller läst fel.
Olikt standard chinese stores så får man det man ser på bilden, de ser till och med bättre ut i verkligheten.









Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan