Vad handlar bloggen om?

Min humor

Kategori: Allmän dynga

Ju mer bondigt samhälle desto större extremer? Jag vet hur det är, är från Umeå själv :)

Swedish mealtime!
Har faktiskt själv gått genom köket i detta tillstånd i en källarvåning när jag var 17år, dvs 14 år sedan men jag är lika sugen att göra om det idag som då.
Nu är dom tillbaka efter 2? års paus ungefär, förbannat härligt att se !
Lägger upp de 4 nya, resten finns på tuben och är 39 klipp totalt.
Som vanligt har jag ställt in 720p i förväg, varsego ;)







KOMMENTARER:

  • Underneath The Stars säger:
    2014-04-24 | 17:41:10
    Bloggadress: http://underneaththestars.se

    Alltså, det här är så roligt. Glad att dom började igen!Thumbup

    Svar: Tjena :) Ja dom tog helt rätt beslut att fortsätta :D Försökte kommentera på din blogg men kunde inte, tycker den är riktigt stilren nu btw.
    Han lixom

  • Underneath The Stars säger:
    2014-04-30 | 09:57:26
    Bloggadress: http://underneaththestars.se

    Oj, då ska jag ta och kolla över det! Tackar! :)





Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan