Vad handlar bloggen om?

Dressing

Kategori: Allmän dynga

Heelt ok dressing !




Grymt värt att köra på istället för den sliskiga amerikanska varianten som har funnits för länge..borde utrotas från alla sortiment men tyvärr verkar många ha för låga krav helt enkelt eller så är dom lata och inser inte att det faktiskt är enkelt att göra goda burgare hemma...


Efter jag tryckt i mig en 120 idag kom de filosofiska tankarna, igen, inte ovanligt..
Den här gången gick tankarna till, inte ovanligt, ett varför.
Det är många varför frågor i negativt status...

Varför mår man som sämst när man har tid att blicka bakåt, eller ens vill blicka bakåt?
Varför har, iaf jag, mått som bäst när det varit raketfart i livet och noll tid att tänka på annat än det som ska komma?
Varför tänka bakåt när tiden går framåt?

Alla har sitt eget svar på det .......





KOMMENTARER:

  • Underneath The Stars säger:
    2014-04-30 | 12:29:04
    Bloggadress: http://underneaththestars.se

    Det är mitt tema som är taskigt och inte har någon knapp för att kommentera. Gått igenom koden tusen gånger men nix. Så nu har jag löst det, eftersom att det gick att kommentera när man gick in på ett inlägg.

    Jag håller med, när man inte hinner tänka så mycket blir det ofta bättre. Därför försöker jag hitta på saker ofta. Och försöker alltid att ha något planerat som jag kan se fram mot. Även om det är en sådan liten sak som att jag ska äta en krämbulle i eftermiddag! Thumbup





Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan