Vad handlar bloggen om?

Voxpop

Kategori: Allmän dynga

Åh vad jag saknar den tiden när jag var fjortis, inte fattade något.
Nolla min hjärna tack! Det var bättre att inte veta, måånga saker.

Dra mig tillbaka i 16år ungefär, då mitt ansiktes andranamn var Finlad och världen kretsade runt ollonet.

Inte riktigt så men ... ni förstår :)
Voxpop ... barbie girl, blumchen, eminem .. även tiden då melodytrance började dra igång ... ( så vitt jag vet ) ... till och med eurodance spelades ännu, det om något borde säga något om hur mkt mer kritiska vi blivit, vilken utveckling det har varit ...
Jag är tacksam att jag levt just under denna tid, men jag tror jag hade passat bättre under hippietiden som var, boendes på en camping och punda svamp dagarna i ända.

Påtal om 90tal ...
Voxpop, tack Henrik olsson, du var den bäste programledaren ...
En av alla som var med där, stack ut lite mer, Richi M, om jag får tycka till .. han låg steget före sin tid.
Den här låten finns även på spotify i bra kvalité..










Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan