Vad handlar bloggen om?

Flexande känguru

Kategori: Humor

Den reaktionen man får av det här beteendet (videon under all text) kanske är ganska nära vad "normalt" folk tycker när man flexar framför spegeln i gymmet, hög på testo, ådrorna står ut sprängdfyllda och man är svettig och jävlig..hög på sig själv.

Been there done that! Tränat riktigt seriöst, och länge...sen ung 7års ålder.
Dopat mig har jag också gjort, så jag har upplevt alla slags sidor man kan tänka sig inom träning.. även lagsporter..
Det många inte vet om doping är att muskelfibrerna stannar kvar i storleken man ökar(man blir faktiskt lite "uppblåst" efter alltså, om du inte förstog vad jag menade), och att det därför inte "lönar" sig att göra det fler ggr än en, dra en paralell med droger om du någonsin provat något, första gången är den bästa och med doping är det samma, storlek såsom effekten man får av hormonerna / kroppen vänjer sig, likaså dopaminsystemet av droger - det leder till depp...

Men vi ska inte gå in på psykologin och djupare grunder nu ...
Jag har vetat om detta ända sedan 2006 tror jag, här är en nyhet från 2013

Många fastnar i skiten, låter det bli ett beroende. Förstår varför dom gör det men, man måste lägga ner, det är inte hållbart ....
De stannar först i träningen och försöker på normalt vis ett tag, men uppenbart... de som tar aas gör det för att dom inte klarar av att öka, de vet inte hur man ska äta, de förstår nästintill ingenting och likaså är det nästan om allt omkring dom - precis som fetknoppar som inte vet hur dom ska gå ner, hur svårt är det!?? enkelt för helvete det är bara dom som inte har disciplinet och har låtit det gå så långt av en enda anledning - dom kan inte bättre

Det var lite skillnad med mig, jag gjorde extrema ökningar... även för att vara doping, för jag har bra naturlig grund.
Vägde 70 men kunde lätt reppa 110x20 i bänk .. tränade väldigt lätt på 140kg i knäböj. Har du sett någon som väger 70kg göra det? Då har du sett ett freak.
Effekten all träning har på mig som vilande, är att jag aldrig någonsin varit fet oavsett livsstil... nu har jag ätit skräpmat i 3år? Inte tränat på lika länge, ätit antideppresiva och till och med haft sänkt ämnesomsättning... men trots det, jag har inte blivit fet. Varför ? Jag vet, men jag säger det inte för de mulligas skull helt enkelt.
När jag börjar om träningen kommer jag strunta i att träna ben, för det går bara inte ... växer ur jeansen direkt, sen blir det svårt att hitta och värst är priserna stiger nåt så jävulskt...

Här är en bild från när jag verkligen försökt äta upp mig(icke dopad), tjockare än såhär blir jag bara inte.

Hur som helst, här är en rolig video om reaktionen jag inledde med.















Yourock Skithög Innocent Rocka Whistle Wow Thumbup Thumbdown xD Oo :) :( :P ;) S) Sad :| Rolleyes Shame Mad




Om mig... 31 solvarv begagnad, relativt rostfri, går inte på alla cylindrar men tar sig fram ändå. Spelar: Piano/synth Panflöjt Munspel Gitarr Elfiol funderar jag på att köpam spelade akustisk som liten. Gör musik med: Ableton live 9 Presonus vsl 22 Lyssnar på: allt, men mest Trance/melodisk DnB New age Reggae Klassiskt / symfonier Älskar: Inget och ingen nu. Hatar: Folk som inte är unika och anstränger sig för att passa in - för mycket.

}
Till startsidan